If Movies Were Real 6

Birt 28 okt 2019
Whether it’s Pennywise’s untimely return, a highly-anticipated Frozen sequel, or Charlie’s Angels, what would life be like if our favorite movies were real?
SMOSH IS GOING ON TOUR! Go to smosh.com/tour for tickets and more information! If this goes well, we may be able to go to even MORE cities!
PRESALE STARTS ON 10/30! Text 310-299-9555 or sign up for our newsletter at smosh.com to receive an access code.
Punch that bell icon so you'll know when we add a new episode!
CAST
Ian Hecox // ianhecox
Damien Haas // damienhaas
Shayne Topp // shaynetopp
Courtney Miller // co_mill
Noah Grossman // noahgrossman214
Keith Leak Jr. // keithleakjr
Olivia Sui // oliviasui
Kimmy Jimenez // kimmydoesstuff
Monica Vasandani // monicavas
Rock Coleman // soundcloud.com/talkingnoise
CREW
Director: Ryan Todd
Writers: Courtney Miller, Damien Haas, Shayne Topp, Monica Vasandani & Ryan Finnerty
Executive Producer: Ryan Todd
Production Manager: Margo McHugh
1st AD: Marcella Gersh
DP: Billy Yates
Cam Op: Brennan Iketani
1st AC: Jacqi Jones
DIT: Matt Duran
Art Director: Cassie Vance
Set Decorator: Tayler Nicholson
Set Dresser: Sam Valladres
Props/Stage Coordinator: Yasmeen Mughal
Sound Mixer: Greg Jones
Script Supervisor: Eddie Vigil V
Hair & Makeup Department Head: Rachel Jenkins
Wardrobe: Lena Frostestad
Cowl Fabricator: Mary Rose
Gaffer: Nick Giomuso
Grip: Dustin Bloodgood
Key PA: Lucas Lefkowitz
Editor: Mike Small
GFX: Brittany Metz
Community Manager: Cece Wrenn
Content Manager: Kiana Parker
IT/Equipment Manager: Tim Baker
Executive Assistant: Nancy Azcona
SHOP THE SMOSH CLOTHING LINE: smosh.store
Watch Do These Crazy Life Hacks Actually Work? ischats.info/fun/YdigeGiEhZtqfK4/v-deo
Watch Killing Marshmello w/ MiniLadd | Fun With Ragdolls: ischats.info/fun/etp_pF6bhWWGZ3w/v-deo
Watch Damien Is Not A Psychic - SmoshCast #36: ischats.info/fun/o7V6c4uVe4SOpaI/v-deo
Subscribe To Smosh: smo.sh/Sub2Smosh
Follow Us:
Instagram: smosh
Facebook: smosh
Twitter: smosh
Check Out Our Other Smosh Channels:
Smosh Pit: smo.sh/Sub2SmoshPit
Smosh Games: smo.sh/Sub2SmoshGames
SmoshCast: smo.sh/Sub2SmoshCast

Ummæli

  • Hahaha they weren’t really

  • Ohh umm try if shows s were real and do teenage bounty hunters it’s my fav show

  • Kimmy and Damien 😂😂😂

  • Look at 1:34

  • I'm gonna be a jester this year

  • I'm confused 11 months and they only got 100k subs

  • I seriously love Leto's Joker's purple long coat.

  • If movies is real smosh the movie

  • 3:10 my favorite

  • 7:10 cracked me up

  • Seriously. Look its not like I don't think you guys are funny but the whole series of if movies were real were alot better when Anthony was in them like wtf.

  • It's been a year and they still have 25m subs, why? 🤔

  • Bev- “so I showed up drunk to another pta meeting”

  • Shane as Eddie is my life

  • "Hello Angels. WHO THE FUCK IS THAT?!" Had me dying with that line 🤣

  • Was this really six months ago

  • W

  • 3:21 VEEEERRRYYY COOOOOOLLLLDDD

  • Wow they’ve been stuck at 25 mil for almost a year now

  • I wonder what happened to try not to laugh live...

  • Try saying Sorry, Boys~ Louise: sorry boys. /😐/

  • Super proud of Ian for keeping Smosh alive. Even if it's not the same anymore. He's still doing a good job.

  • Shayne:SEXY UH-HM me:laughing

  • Come England plz

  • Wasnt smosh live a tour?

  • Wheres the other 2 guys it was better

  • It’s just not the same without Anthony

  • I was so excited to go to the one in Portland but that's around when covid 19 was showing up but things were not canceled but my mom suggested to still not go

  • That first bit made me uncomfortable

  • 4

  • My b-day was February 20

  • 2019 : Toy Story 4 is out 2012 : dude Hollywood are out of idea making a unnecessary sequel Anthony.2012

  • I love how the producers think that joker in suicide squad was supposed to be a clown 😂😂

  • How does smash only have 25 million subs? They’ve been here for like a decade now

  • When Shayne came out of no where and says " Im SeXy!" I died 😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😂😂😂😂💀💀💀

  • "sexy" joker was my favorite....

  • I'm louise! I like plain oatmeal I have a foot rash A make a delicious mayonaise soup

  • Wait this whole time I didn’t know that me and Shane both have same hometown

  • When I commented this there was 69 comments

    • There is no way it would be its a video from last year it was probably 6.9k comments

  • 2019 joker:sees ss joker Also joker:aw crap if that's who I'm gonna be screw this help me get the makup off mom,oh yeah

  • xD and then coivld

  • I did not know Shayne is from Arizona

  • I could have gone to all of the places but if I was in different time lines cuz I have been in all of those places XD

  • Tyreace Daniels

  • Omg the frozen 2 bit tho

  • Courtney: *Turns off lightsaber* Damien: “You have done well, there is balance in the force once more.”

  • February 3rd is mah birthday

  • I was on the stage on the concert

  • You can tell they didn't see half of these movies.

  • this isn’t realy funny I loved the old days

  • we’re Ian and Anthony

    • the old days were the best

  • The problem with this video I count tell if joker was damaged

  • Still at 25 mill

  • More people should talk about how good Ian's Pennywise impression is! Also this is one of those videos that I think really showcases how far smosh has come through the years! Have I mentioned that I really like this video! Oh, and I like the Joker scenes too and I feel like the shots are cool and the whole thing is funny and aaaaaaaa

  • Why can’t Arthur just shoot him in the first scene?

  • 2020: I'm a ruin this whole man's career

  • You mean Frozen Too?!

  • 100k subs in 10 month’s very good

  • It sooo satisfying yo not see, "I'm watching this during lockdown/August" Wait, fu-

  • ian as pennywise is just

  • 8:35 how did I just notice Kimmy sad dancing?!

  • Bro at 3:13 i raged and sed the holetime to my phone:its 2 say its2

  • Hahahahaha they were going on tour

  • Dude this new Snl style of comedy is awesome!

  • It was all good un tell suicide squad joker showed up

  • I miss Anthony

  • Shayne’s joker was the joker from suicide squad- xD

  • If Movies Real 7 Ideas - Deadpool - The Batman (starring The Vampire Guy from Twilight and Batfleck make a cameo similar to Joker) - Jurassic World - Despicable Me - Black Widow - Birds of Prey (and Harley Quinn) - Sonic the Hedgehog - Avengers: Endgame - Indiana Jones - Mission Imposible - Fantastic Beasts and where to find them

  • Smosh were going on tour! Covid: no your not!

  • dont be shy who laughed at sexy joker😂😂🤣🤣😅😅😂😂

  • atleast normal joker has a solo movie

  • Spider-Mam is a part of the MCU tho

  • I’m from Sacramento and my b-day is on the same day as Ian November 30 2005

  • Omg Damian's Bill Hader impression was spot on

  • If i was in a realistic movie i would kill my self

  • 3:54 “Cause I’m Walt mother fuckin Disney” The best line

  • Jajajaja I guess that the tour canceled

  • I tried, I really did, it just isnt funny or creative anymore going back to watch old vids, bye

    • Just some guy who likes water never seen wronger words in my life, its not even matter of difference of opinions, the stats of old vids vs new vids speaks for it self

    • Old vids were rlly shit tho, cringey, forced jokes, and offensive. Yelling "penis" doesn't make you funny.

  • Moral of the story: *Sexy Joker*

  • you guys are right with star wars the need to stop milking that franchise

  • Its sad quarantine messed up their tour

  • It feels empty to watch without Anthony

  • I wish my friend had that much subs

  • "I agree its sk sk sk sk sk"

  • They hit 25M 9 months ago and since then they only gained 100k. WTF.

  • Sexy joker is now my new paralisis demon

  • I’m Walt muhfrickin Disney *airhorn noise* OMG I DIED 💀 😂

  • 1:10 your welcome

  • August 11th 2020 Ah Memories

  • 6:44 i'snt supposed to be spider man far from home

  • Please for the love of fucking God come to Canada

  • Eat guss guss

  • They still have 25mil

  • Why never canada :(:(

  • You mean it’s Frozen too?

  • Who changed the intro? JOOOOOOOOKEEEEEEEER!!!!!!!

  • I’m Louise and I make a great mayonnaise soup! 😆 Monica rocks

  • February 4th is me birthday 😁😁

  • G

  • ian and anthony forever so much better when it was just them to