Every Karen Ever

Birt 3 ágú 2020
Let me guess, you want to speak to the manager? This is EVERY KAREN EVER!
This video was shot with a very limited crew. All cast & crew followed all CDC and California COVID-19 precautions and filming guidelines.

Punch that bell icon so you'll know when we add a new episode!
CAST
Ian Hecox // ianhecox
Courtney Miller // co_mill
Olivia Sui // oliviasui
Noah Grossman // noahgrossman214
Jacklyn Uweh // blkjack76
Amanda Lehan-Canto // filmingamanda
CREW
Director: Monica Vasandani
Executive Producer: Ryan Finnerty
Head Writer: Monica Vasandani
Written by: Lorraine DeGraffenreidt, Cole Hersch, & Kurt Maloney
Editors: Christian Ruvalcaba, Mike Small
Production Manager: Alicia Gaynor
Production Coordinator: Nancy Azcona
Production Assistant: Jacqi Jones
DP: Brennan Iketani
Camera Operator: Kevin Rygg
Gaffer: Tim Baker
Sound Mixer: Greg Jones
Art Director: Cassie Vance
Art Department Assistant: Yasmeen Mughal
Set Dresser: Tayler Nicholson
Assistant Editor/DIT: Matt Duran
GFX: Brittany Metz
Content Manager: Kiana Parker
Stage Manager: David Hill
Executive Assistant: Sammie Miller
SHOP THE SMOSH CLOTHING LINE: smosh.store
Watch Try Not To Laugh Challenge - The Best of Gauntlet: ischats.info/fun/eKyLgYRjqJSHqHg/v-deo
Watch Guess The Movie Challenge (HBO Max & Chillax): ischats.info/fun/eJOTnpeFnKOVlms/v-deo
Watch What The Smosh Set is REALLY Like - SmoshCast #73: ischats.info/fun/g7qKqHt_k5OYhWs/v-deo
Subscribe To Smosh: smo.sh/Sub2Smosh
Follow Us:
Instagram: smosh
TikTok: smo.sh/TikTok
Facebook: smosh
Twitter: smosh
Check Out Our Other Smosh Channels:
Smosh Pit: smo.sh/Sub2SmoshPit
Smosh Games: smo.sh/Sub2SmoshGames
SmoshCast: smo.sh/Sub2SmoshCast

Ummæli

  • the 2.3k who disliked this are all karens, this aged like a fine wine

  • Everyone who disliked this is 100% karen

  • OH NO THEY ARE SPREADING, CALL THE ANTI KAREN POLICE

  • Sooo... Karen 19? Or is it a Karencapalypse?

  • this makes my day

  • Guess what now I not only wear mask when I go to the shop I also bring a shotgun for the karens

  • The people who disliked are the Karens who wanna be like: I wAnT tO sPeAk To YoUr MaNaGeR!!!!!

  • Why is Courtney eerily good at being a Karen

  • No One: Still No One: Absolutely No One: 100% Absolutely No One: Me: I wish they were the targets of the Assassin's Brotherhood

  • 1:48 had me DYING 😂😂😂😂

  • That makes me want to be a Karen and Im a man but that ok KAREN ARE GENDERLESS !!!

  • OH sh*t I knew this would happen to having secret meetings.......... sh*t sh*t

  • this isn’t even exaggerated

  • "nice catch bitch" made my day

  • Karens when they see this video: "I WaNt To taLk tO tHe MaNagEr!!"

  • The karena virus

  • It’s attack of the Karen’s

  • Awful.

  • i feel like karens are just what we call socially extreme conservatives

  • Not bad

  • Olivia did awesome in this Like the “Come over here F**ko was awesome

  • 1:48- look at that O.O

  • giberis O.O

  • *sOmEoNe hElp, tHeSe bLacK pEoPlE aRe StAnDiNg ThErE lOoKiNg SuS-pIcIoUs*

  • Honestly I can’t be the only one that thinks there right to be mad a sticky menus but maybe that’s a uk thing and normal in us

  • to one day think smosh was on par with pewds😔sad to see my favorite channel plummet once they sold it

  • As a retail worker at JCP, I got PTSD from 2:19 "NICE CATCH BITCH!!"😂😂😂

  • Yes this is true,As a fellow pedestrian who met a Karen before this is accurate

  • Olivia looked like she had a lot of fun making this xD

  • i wonder how many karens have tried but failed to report this but theyre too dumb to figrue it out

  • All of the dislikes are from actual Karen's

  • True

  • Eminem part 2 1:48

  • COURTNEY FUCKING NAILED THE KAREN LOOK

  • I wanna murder every karen

  • Me a redditer:nhahahahahahahahaha you are all FUTILE FUTILE FUTILE FUTILLLLLLE

  • everyone who disliked this video is a Karen who wont accept that this is true.

  • Child : *cries* Karens : This is my kink

  • Smosh:acting Karen: SPEAK TO MANGER

  • 1:23 yeah that is how a conversation works

  • Nobody: Mr Krabs: 3:17

  • Imagine Shane as a Karen in the video🤣

  • Everyone Gangsta until u see 3 karens hunting for the manager

  • *D* *I* *V* *A*

  • If Karens watch this vid : iKr

  • 0:16 *...you need a bucket and a mop?*

  • The fact that people like this exist discusts me

  • Karen: did you just talk back to me me: Yeah that is how you have a conversation

    • i don't know what talking back means im like its called a conservation

  • I expected to have a good laugh, but for some reason I'm scared.

  • “Nice catch B-word” lol

  • this was the most infuriating thing to watch

  • Omg, the hand talking is just perfect

  • It’s not just a person, it’s an army

  • I met a Karen She ended up asking for my mom

  • Idk but I feel like the world will end from a zombie apocalypse but instead of zombies it's all karens

  • I swear Karen’s are gonna take over the world

  • As a barista at Starbucks.... this was way too spot on. Wait brb, having a ptsd spasm.

  • disliked 2.2k people are all *karens*

  • This is so true though

  • Im going to kill myself and this is the last video ive ever seen you did this to me

  • lol tipping me as a south eastern whats tipping ?

  • Usa has toooooo much karens

  • Tipping is optional

  • The People Who Disliked Are Karens

  • I think this karens have to respect the laws, the workers, and the neighbors it's the laws says you have to wear a mask during covid-19 so you have to wear it beacuse they will cheek you're temperature

  • The KaReN come up to me and said this is my car * not lying*

    • Sooo much kArEn today

  • *2.2 Karens disliked the video.*

  • This is like Heathers, but scarier.

  • Moms these days

  • this is sooo fune coz i yous a buslitel and then ther this ( KAREN make a noying soand) lol

  • If I encounter a Karen I ill just say don’t even start shut up and leave

  • Every Grażyna ever in polish

  • Courtney used to be a Karen until her friends stopped talking to her so she joined smosh

  • If I saw these Karen’s I would run jump and kick them

  • This is honestly so realistic when ever a Karen asks for manager I use the time I save for brakes to wait 10 then come back and close the line

  • You guys need to see Brandon Rogers karen vs cathy trust me

  • every every every ever

  • Lol

  • Here is a quote that was said from God himself "It is like a disease. You see one to long, you become one of them. even my powers aren't enough to stop them But you can so please kill them all" If u don't get it its just a joke Karen

  • Karen always tip only a dollar

  • Pls wear a mask while ur making contact with a drive thru server

  • For a second, I was expecting Courtney Frickin Miller to appear in a cameo

  • Karens are the bosses

  • ;-;

  • Ian is the best karen

  • The only way to defeat a Karen Out-Karen the Karen

  • “No, I will not pull around to wait for you to bring my drink. *puts it in park* I will wait right here, thank you very much.” I can’t stop quoting that 😂

  • I want to see the manager of SOMSH.

  • It looks like u guys had fun filiming this haha. Great video! Spot on!

  • How the fuck did smosh go from doing funny parody songs and sketches to this shit?

  • As a grandchild as a Karen, this gives me nightmares. And PTSD. (I do not make fun of people of PTSD and I'm sorry you sensitive children)

  • Oh my god it’s spreading Grab the women and children

  • Clothing is spot on.

  • I miss Anthony😖

  • I love Noah as a Karen

  • This is more like every teenage mom ever

  • Something more dangerous to COVID ITS KARENS

  • What unruly cult is this0-0 jk 😂😂😂😂

  • *I'm an a american* ya and that's y your a Karan

  • Oh no....the Karen's.....they're finally taking over!!!!! EVERYONE!!!! THE APOCALYPSE IS FINALLY HAPPENING!!!! HURRY GRAB ALL OF THE WEAPONS!!!! IT'S TIME FOR US TO END THIS LIKE ITS THE F#"$KING ZOMBIE APOCALYPSE!!!!! LOL